Job 21 van 30


Report this listing

Solliciteren



assistant buyer


Functie

Port of Antwerp-Bruges heeft een belangrijke rol in de dagelijkse werking van de haven. Zo'n 1 800 medewerkers werken dag en nacht aan een klantgerichte dienstverlening, een optimale infrastructuur, innovatieve projecten en de promotie van de haven in binnen-en buitenland. Zij zetten zich samen in om de rol van Port of Antwerp-Bruges als duurzame wereldhaven te verstevigen. Onze missie? Port of Antwerp-Bruges, thuishaven als hefboom voor een duurzame toekomst.

Als assistant buyer ondersteun je de buyer bij de aankoopdossiers op administratief-financieel en organisatorisch vlak. Je zorgt voor de juiste registraties en publicaties van de overheidsopdrachten en staat garant voor een nauwkeurige administratieve flow. Je creëert en documenteert dossiers in 3P en publiceert de overheidsopdrachten via e-procurement. Indien nodig, schrijf je potentiële leveranciers aan. Daarnaast ontvang je de inschrijvingen en voer je administratieve controles hierop uit. Je overlegt met de business partner voor een vlotte opvolging van je dossiers. Je werkt nauw samen met de toegewezen buyer en rapporteert rechtstreeks aan de lead buyer.

Jouw rol als assistant buyer:

  • Je ondersteunt bij de opmaak van het administratieve aspect van de lastenboeken
  • Je ondersteunt de (lead)buyer bij de evaluatie van de overheidsopdrachten
  • Je formaliseert en beheert de briefwisseling van jouw dossiers en je agendeert voorstellen tot beslissing
  • Je werkt samen met je collega's van jouw afdeling en de business partner en draagt gedurende de hele aanbestedings- en gunningsprocedure bij aan de dossiers
  • Je denkt mee na over optimalisatie van de procedures voor overheidsopdrachten

Jouw profiel

  • Je bent in bezit van een bachelordiploma of je hebt gelijkwaardige ervaring
  • Je hebt, bij voorkeur, een basiskennis van de wetgeving overheidsopdrachten en je bent vertrouwd met het softwarepakket specifiek voor overheidsopdrachten met name 3P
  • Je werkt gestructureerd en nauwkeurig en je hanteert hoge kwaliteitseisen
  • Je kan goed overweg met de meest gangbare kantoortoepassingen
  • Je bent klantgericht en resultaatgericht, maar in eerste instantie tevens een teamplayer
  • Durf, eenvoud en verbinding? ? Dat zijn waarden waarin jij je helemaal kan vinden
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen

Aanbod

Je kan rekenen op een gevarieerde job met stimulerende verantwoordelijkheden, plaats voor nieuwe initiatieven en opleidingsmogelijkheden. Verder bieden we jou een marktconform loon aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen met onder meer maaltijdcheques, extralegaal pensioen, hospitalisatieverzekering, mobiliteitsvergoeding, invaliditeitsverzekering, … Onze regelmatige fietsers krijgen een kwalitatieve bedrijfsfiets aangeboden, inclusief fietsonderhoud en -pechverhelping of je kan een ander type fiets leasen.

Aan de functie assistant buyer is de weddeschaal klasse 5 verbonden. Hier vind je het overzicht van de loonbarema's per klasse.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht